Recensies
-
8goede en snelle service door vakkundige monteur. Keurig aan afspraken gehouden !!!
Door timmermans - Maastricht -
9Uw medewerker (Dennis) heeft prima werk geleverd. Het aanpassen van de water toe- en afvoer naar de vaatwasser en Quooker heeft hij, zonder dat dit was opgenomen in het werk, aangepast en is nu veel professioneler. De meerprijs voor deze werkzaamheden was correct. De vaatwasser is uitstekend geplaatst, de oude meegenomen en de Quooker is weer als nieuw! Kortom.....Vakwerk!
Door Boudewijn Wakker - Aalsmeer -
8Nette afhandeling met inbouwen/wisselen van nieuwe Koel-vries unit.
Tevens goed afstellen/afhangen sleepdeuren met nieuwe scharnieren.
Monteur heeft schoon en voorzichtig gewerkt. Goede afvoer van oude unit.
Door W.C.M. Bank - Heemskerk -
10Een tien met een griffel! Remco, vakwerk man! Die 45cm-vaatwasser heb je super puik ingebouwd.
Door Gerard - Den Haag -
8Prima vakwerk geleverd !! Rustig en beleefd ..Goeie man!
Door Stevens - Koningsspil 65 Leidschendam -
10Altijd stipt , komen afspraken zeer goed na
Door dekkers keukencentrum - Rijswijk -
9Vlotte snelle service en netjes gewerkt tegen een goed tarief.
Door Jansen E.F. - Nieuw-Vennep -
9Hele fijne, aardige monteur die zijn vak verstaat.
Afwasmachine keurig ingebouwd en alles netjes opgeruimd en meegenomen.
Door Marco & Jessica - Nieuw-Vennep -
5De monteur van AJ TEC is prima. Doet zijn werk goed. Jammer van dit bedrijf is dat de klantgerichtheid van de inplanner zo beperkt is. Ik moest mijn hele werkdag vrij houden en thuisplannen omdat hij pas tussen 16.00 uur en 18.00 uur de dag ervoor door kan geven hoe laat een monteur komt. Bij mij kwam het mailtje 18.49 uur binnen dat de monteur de volgende morgen vanaf 7.30 uur verwacht kan worden. Via de telefoon had ik gevraagd of er al eerder iets gezegd kon worden maar dat was niet mogelijk. Zelfs geen ochtend, midden op de dag of middag. Ik zou als ik bij Bemmel en Kroon op zoek gaan naar een ander bedrijf
Door Peter LV - VoorburgAntwoord AJ Tec: Beste Heer Mevrouw,
Wij rijden gemiddeld 70 klanten per dag soms is er schade aan apparatuur bij binnenkomst of worden afspraken verplaatst.
Vandaar dat we pas 1 dag van te voren u een exacte tijd kunnen geven via de mail.
Wij sturen een tijdsblok van 2 a 3 uur door.
In uw geval hadden we u als eerste op de route staan.
Dit is hoe ons systeem werk en we kunnen hier helaas niks aan veranderen.
hopend op uw begrip.
Wij wensen u nog veel plezier van uw aankoop.
Groeten Afdeling Planning. -
9Vandaag inbouw afwasmachine vervangen: vriendelijke monteur die snel, netjes en goed heeft gewerkt. Ook de onderplint heeft hij aangepast en zelfs het kastje ernaast even wat aangepast zodat het er nog netter uit zag.
Door fam de Lange - Amsterdam